close
So many roads, so many dotours, so many choices, so many mistakes.
As we drive along in this whole life,occasionally, a girl find herself little lost.
And when that happens, i guess she can't let go on a coulda shoulda woulda buffer and just keep going.
As we speed up this end road destination call" who we hope to be?"
i can't help but whine "Are we there yet?"

我們從橋上逃開展開一段新生活
時間久了 一個人回想過去 不知道是懷念還是無法抹去
於是你wonder是否可以再回去Brooklyn大橋
站在橋邊 美麗的回憶不斷浮現 你忘記了當初為何離開
站在橋邊 你wonder是否另一端也有人跟你一樣

有時候 那個人一直在中間等你 只是你害怕不肯回去
於是你鬼打牆 站在旁邊猛抽菸
想走向前卻又沒有勇氣 於是又重建另一座橋
但建到一半又想說 幹 我根本就不想要這座橋
於是這城市愈來愈多斷橋

有些人不知道橋還在不在 搞不好橋早就被大水沖毀
他還在幻想有一天可以回去

有些人 他根本就不知道自已想不想回去
於是每天在橋邊發呆 哪兒也不能去

Coulda, Woulda, Shoulda 早知如此 當初何必離開

我曾經也想回去布魯克林大橋 還以為橋的另一端有人等我

後來我發現 其實你擁有的 只是曾經在橋上的美麗的回憶
失去了共同的光陰 其實很難再回到從前
他媽的也許我根本就不需要回到那座橋

Life is too short, i don't know what r u waiting for ?

如果能回去 早就回去了
不能回去的話 請你把美麗的橋放在heart-shaped box
讓他繼續在心中閃耀發光

arrow
arrow
    全站熱搜

    kissfuture 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()